برگشت اکانت بازی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اولین و بزرگ ترین مرجع بازی Clash Of Clans


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Mahdi Valikhani
15:4
سه شنبه 29 مهر 1393

همانطور که می دانیم بازی جذاب و زیبای Clash of clans در میان علاقه مندان به بازی های آنلاین جایگاهی ویژه دارد و این بازی توسط شرکت سوپرسل ساخته شده و پشتیبانی می شود.این بازی دارای یک دیتا برای نصب بوده اما مراحل این بازی بر روی سرور اصلی بازی در شرکت سوپرسل ذخیره می شود(مانند اغلب بازی های انلاین).

مدتی است برخی از دوستان مشکلات ناشی از از دست رفتن اطلاعاتشان و برگشتن به مرحله ی ابتدایی این بازی گلایه داشته و ابراز نگرانی میکنند که دلیل آنهم می تواند این باشد که زحمت های این دوستان در طی چند ماه بازی کردن بر اثر یک اتفاق از بین رفته باشد.

ایمیل هایی دریافت شد و درخواست شد راهی برای بازگرداندن این مراحل پیدا کنیم و ما هم که برای علاقه مندان بیتنا احترام خاصی قائل هستیم با تحقیقاتی راهکارهایی را برای بازگرداندن این اطلاعات بدست آوردیم که تقدیم می نماییم:

 ابتدا باید عرض کنیم این مراحل طبق آموزش های خود سایت سوپرسل بوده و ما هم آنرا بصورت تصویری برای دوستان قرار داده ایم تا راحت تر به اکانت از دست رفته خودشان دست پیدا کنند.

راه بازگرداندن اطلاعات بوسیله ی اکانت های گوگل و اپل می باشد:

1- سیستم عامل اندروید: هنگامی که دستگاه شما اندرویدی باشد و شما دارای اکانت گوگل باشید و قبلا هم این اکانت در گوشی شما فعال بوده باشد می توانید به آسانی اکانت گوگل خود را در دستگاه اندرویدی ( بخش تنظیمات گوشی) فعال نموده و سپس وارد بازی شده و روی بخشی که در عکس مشخص شده است وارد تنظیمات بازی شده و طبق عکس دوم روی گزینه اتصال گوگل پلاس کلیک کنید تا به اکانت گوگل شما وصل شود. در این هنگام بازی یکبار بصورت خودکار ریستارت شده وهنگام بالا آمدن میبینید که مراحل از دست رفته شما برگشته است.

 

        Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

 

 Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

راه دوم: اما دوستانی که یادشان رفته از اکانت های گوگل و اپل برای ذخیره اطلاعاتشان استفاده کنند می توانند از راه حلی که سایت سوپرسل برایشان تعریف کرده استفاده نمایند تا اکانت از دست رفته خود را بدست آورند.

برای این دسته از افراد که تفاوتی ندارد دستگاه آنها اندرویدی باشد یا ای او اس یک راه حل وجود دارد و آن این است که طبق روش تصویری زیر عمل کنند.

1- ابتدا وارد بازی شده و اجازه دهید بازی لود شود.در سمت راست وارد بخش تنظیمات بازی شوید.

Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

2 - در پنجره باز شده بر روی دکمه Help and support کلیک نمایید

 Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

3 - بر روی دکمه Report an issue کلیک کنید تا بصورت کشویی باز شود

 Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

4 - حالا روی دکمه Lost village  کلیک نمایید

 Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

5 - در این هنگام پنجره این باز می شود که شما با استفاده از ایمیل یا جیمیل خود بتوانید نامه ی الکترونیکی بفرستید

 Clash-Of-Clans-کلش-اف-کلنز

6 - حالا نامه ای برای شما باز می شود که دارای دو بخش اصلی می باشد.بخش زرد رنگ که در تصویر هم معلوم است بسیار مهم بوده و شما نباید هیچ تغییری در آن ایجاد نمایید.این بخش اطلاعاتی از گوشی یا تبلت شما است که قرار است سوپرسل با آن شما را شناسایی نماید.اما بخش سبز رنگ جایی است که اتفاقا شما باید آنرا پر نمایید.دقت کنید که اطلاعات درست را در آن ثبت نمایید تا زودتر به نتیجه برسید.

اطلاعاتی که از شما خواسته می شود نام دهکده شما و مرحله ی ساختمان شما هنگامی که بازی می کردید واگر در کلنی عضو بودید نام آن کلن را ثبت نمایید.سعی کنید اطلاعات درستی را ثبت نمایید زیرا این موضوع برای برگرداندن اکانت شما مهم می باشد.

سپس نامه را ارسال نمایید و حالا منتظر جواب سوپرسل باشید. خبر بد این است که به دلیل تقاضای فراوان کاربران از سوپرسل ممکن از این جواب دو تا چهار هفته طول بکشد.اگر پس از این مدت خبری نشد مجددا نامه ای ارسال نمایید تا جواب مناسبی دریافت نمایید و دهکده شما به روزهای اوج بازگردد.

 Clash Of Clans

 


تعداد بازدید از این مطلب: 389
موضوعات مرتبط: اموزش ها , ,
بازدید : 389

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









به نظر شما بهترین سرباز در کلش اف کلنز در لیست زیر کدام است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود